0322 454 00 62

DOĞU KARADENİZ

1.GÜN

Akşam saat 20:00’de Kayseri-Çorum üzerinden Amasya’ya doğru hareket ediyoruz. Çorum’dan geçerken yöreye özgü olan leblebi alışverişi için serbest zaman veriyoruz. Ardından hemen Amasya’ya varmak üzere yola çıkıyoruz. Sabah saat 6:00 civarında Amasya merkezde bulunan Yeşilırmak Nehri manzaralı olan restoranımızda açık büfe kahvaltımızı alıyoruz. Kralkaya Mezarları’nı panoromik yapıyoruz. II. Bayezid Külliyesi, Amasya Minyatür Müzesi’ni ve çevre gezintisi yaparak öğlen sonu Samsun’a varmak üzere yolumuza devam ediyoruz. Samsun’da ilk olarak İlk Adım Anıtı, Gazi Müzesi ve Bandırma Vapuru’nu görüyoruz. Çarşamba üzeri Ordu şehir merkezine varmak üzere yola çıkıyoruz. Ordu Boztepe’ye teleferikle çıkıp, serbest zaman sonrası otelimize yerleşiyoruz.

2.GÜN

Otelimizde, sabah açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Giresun Fiskobirlik’te fındık alışverişi sonrası Akçaabat’ta yöreye özgü köfte yiyebileceğimiz restoranımıza gidiyoruz. Ardından, Ayasofya Müzesi’ni (Cami) görmek üzere Trabzon’a doğru hareket ediyoruz. Müze sonrası Trabzon’un meşhur gümüş işletmeciliği olan Saray Gümüş’te telkâri yapımını ustalarımızdan dinliyor ve alışveriş yapıyoruz. Hemen ardından Atatürk Köşkü’nü geziyoruz. Sümela Manastırı’nı görüp, Uzungöl çevre gezisini yaparak otelimize yerleşiyoruz. Canlı müzik eşliğinde akşam yemeği yiyoruz.

3.GÜN

Otelimizde, kahvaltımızı aldıktan sonra, Ayder Yaylası’na doğru hareket ediyoruz. Yol üzerinde bulunan Çay fabrikasında, ustalarımızdan çay yapımını gördükten sonra alışveriş yapıyoruz. Ardından Rize bezi alabileceğimiz Rize Bezi Atölyesi’nde alışveriş molası veriyoruz. Öğle yemeğini alabileceğimiz Fırtına Deresi üzerinde bulunan Osmanlı Restoran’da yöreye özgü yemekleri tadıyoruz. Ve tabi ki Zipline keyfi de bunun içerisinde yapacağımız etkinlikten biridir. Ayder Yaylası’na vardıktan sonra Gelin Tülü Şelalesi’ni görerek serbest zaman veriyor ve otelimize tulum eşliğinde yerleşiyoruz.

4.GÜN

Otelde kahvaltımızı alıp, ekstra olan Zilkale turu ve Palovit Şelalesi’ni görmek için kiralayacağımız minibüslerle yolumuza çıkıyoruz. Sevdaluk filminin çekildiği köye gidip, doğa gezisi yapıyor, tarihi Şenyuva Köprüsü’nü gördükten sonra Hopa’ya doğru hareket ediyoruz. Canlı müzik eşliğinde akşam yemeği alabileceğimiz otelimize yerleşiyoruz.

5.GÜN

Sabah erken saatlerde uyandıktan sonra kahvaltımızı otelimizde alıyoruz. Çok hızlı bir şekilde Sarp sınır kapısından Gürcistan Batum’a giriş yapmak için yola çıkıyoruz. Panoromik şekilde eski Batum ve yeni Batum gösterilerek Poseidon Heykeli, Avrupa Meydanı, Piazza Meydanı , Cathedral Kilisesi’ni gördükten sonra öğle yemeğimizi almak üzere Türk mutfağıyla ünlü olan restoranımıza doğru hareket ediyoruz. Akşamı ayrı bir güzel olan, müziğin ritmine göre suların dans ettiği havuzu gördükten sonra Pier Batumi’de denize karşı serbest zaman veriyoruz. Akşam geç saatlerde otelimizde konaklamak için sınır kapısından çıkış yapıyoruz.

6.GÜN

Açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra Zigana Dağı’nın eteklerinden Gümüşhane yolu istikametinden Erzincan-Sivas-Kayseri üzerinden Adana’ya varmak üzere yolumuza devam ediyoruz.

Özgül Turizm ile başka turlarda da tekrar görüşmek dileğiyle…

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER                                           FİYATA DAHİL OLMAYANLAR

·         MERCEDES TRAVEGO VE TOURISMO ARAÇLARLA ULAŞIM                              ÖĞLE YEMEKLERİ

·         5 GECE OTEL KONAKLAMASI                                                               MİNİBÜS ÜCRETLERİ

·         5 SABAH KAHVALTISI, 5 AKŞAM YEMEĞİ                                            MÜZE VE ÖREN YERİ GİRİŞ ÜCRETLERİ

·         PROFESYONEL REHBERLİK HİZMETİ                                                    BATUM’A GİRİŞTE PASAPORT ÜCRETİ